SILKEBORG FORSYNING MÅLER KUNDETILFREDSHEDEN ENDNU EN GANG

04. november 2025

For sjette år i træk tager Silkeborg Forsyning pulsen på kundetilfredsheden. Den 5. november 2025 udsender forsyningsselskabet årets kundetilfredshedsundersøgelse til 3.000 tilfældigt udvalgte kunder.

Endnu en gang har Silkeborg Forsyning sat sig for at undersøge, hvor tilfredse kunderne er med forsyningsselskabet.

Derfor udsender forsyningsselskabet et spørgeskema via mail til 3.000 tilfældigt udvalgte kunder den 5. november 2025.

Formålet med undersøgelsen er at blive klogere på, hvordan kunderne oplever ydelserne fra Silkeborg Forsyning, og hvor forsyningsselskabet kan blive endnu bedre.

Tidligere års resultater har vist en generelt høj tilfredshed, og håbet er, at kunderne fortsat oplever, at Silkeborg Forsyning leverer service af høj kvalitet.

Undersøgelsen gennemføres i samarbejde med Interresearch og løber over godt to uger. Som tak for hjælpen trækker Silkeborg Forsyning lod om fire citygavekort på 500 kroner blandt alle, der deltager.

Resultaterne af årets kundetilfredshedsundersøgelse bliver offentliggjort på Silkeborg Forsynings hjemmeside i foråret 2026.